私にようこそ - Välkommen till mig

Den här bloggen uppdateras aldrig. Nästan.

måndag, november 27, 2006

För sent för mänskligheten

Bloggen är sen idag. Inte för att det finns någon deadline egentligen, men ett inlägg om dagen insinuerar liksom att något skall plinga till och publiceras innan påhittet vi kallar tid bestämmer sig för att det är ett nytt datum.

(Går)dagen till ära tänkte jag vara ytterst metatextuell och bygga bloggen endast på länkar till andra bloggar. Dels för att det är sent och dels för att det egentligen inte finns så mycket mer att säga än vad länkarna förmedlar.

För att följa del två i det rafflande 3d-pusseläventyret rekommenderas Sandras blogg. Komplett med bilder och allt.

För dagens bloggtema rekommenderas följande inlägg från bloggen Idiot Toys. Det är ta mig fan ute med mänskligheten på allvar. Å andra sidan. Om den här brudgummen lyckades så vore det väl själva fan om inte jag också skulle kunna få till det där med monogami. Även om jag inte råkar ha en inbyggd elvisp.

Hm. Undrar just om robotföretaget gör tjejmodeller?

Dagens blogglåt är "Southern Belles in London Sings" av The Faint. Ezarchivefunktionen är temporärt uppskjuten på grund av bristande intresse. På det här viset märker jag definitivt om någon saknar den.